Ügyfél–elégedettségi programok kategória

A clienting, a marketing egyre erőteljesebben elkülönülő részterülete, amelynek fő célja és törekvése a már meglévő Ügyfelek megtartása és további vásárlásra ösztönzése. Következetes vevőorientáció és vevő közeliség jellemzi, magas szintű vevői elégedettségen alapuló erős és tartós kötődés kialakítására és fenntartására törekszik. A clienting az értékesítés, a marketing, a PR és a vállalati kommunikáció határterülete.

Központi kérdései, hogy hogyan érhető el és tartható fenn a vásárlói elégedettség, illetve milyen termék, szolgáltatás, mely tevékenységek, milyen fajta kommunikáció biztosítja az elkötelezettség megteremtéséhez szükséges mértékű ügyfélélményt.

Pályázatban elvárt információk:

- pályázati adatlap a cég tevékenységének bemutatásával, az ügyfél-elégedettségi programok leírásával;

- a cég jellemző ügyfélkörének mind méretben, mennyiségben, mind ágazati/tevékenységi jellemzőkkel való bemutatása,

-    az ügyfélkapcsolatokat jellemző filozófia, módszertan bemutatása,

- mennyiben különül el az értékesítéssel és a ügyfél kapcsolatokkal foglalkozó munkatársak tevékenysége,

- hogyan segítik a munkatársaikat az eredményesebb ügyfélkapcsolatok ápolása érdekében,

- a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. elégedettségi mérések, értékelés, ügyféltalálkozó fotók, film; kutatási eredmények, mérések, sajtóvisszhang stb.)

- azon „hasznosítási” eljárást, ahogyan az elégedettség mérések tapasztalatait akár külső, akár belső változtatásokra felhasználták

- további információk elérhetősége pl. honlap

- miért gondolják azt, hogy megoldásuk megérdemli a „marketinggyémánt” elismerést.

Értékelési szempontok:

-       célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása,

-       koncepcionalitás, integráltság

-       kreativitás, unikalitás

-      az ügyfél-elégedettség érdekében végzett marketing tevékenység írott és íratlan szabályainak való megfelelés,

-       marketing eszközök cél- és szakszerűsége,

-       célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság

A pályázó szervezet

Ügyfél–elégedettségi programok

A megjelölt karakterszámok csak irányadóak.

Csatolmányok

Maximum feltöltési korlát összesen: 25 Mb

Amennyiben ennél nagyobb méretű csatolmányt szeretne küldeni, kérjük ezt küldje meg e-mailben a marketing@marketing.hu email címre, vagy különböző nagyfájl küldő rendszerek segítségével (pl. Wetransfer, Toldacuccot, stb...).