Tartalommarketing kategória

„A tartalommarketing azon marketing technikák összefoglaló neve, melyek valamilyen tartalom (szöveg, kép, grafika, animáció, videó) előállításával és terjesztésével marketing célokat szolgálnak. A modern tartalommarketing felkelti a célcsoport figyelmét és valamilyen cselekvésre ösztönöz olyan módon, hogy azzal mindkét csoport, a közzétevő és a befogadó is egyaránt jól jár. Ahhoz, hogy a tartalommarketing ezt a célját elérje, releváns kell legyen. Tehát minél pontosabban tudjuk meghatározni a célcsoport-szegmenseink igényeit, annál könnyebben állíthatunk elő számukra releváns tartalmat. A tartalommarketing jellemző célterületei: értékesítés, érdeklődés vagy kipróbálás, lead generálás, márkaismertség vagy márkahűség, illetve oktatás (edukáció). A klasszikus reklám tevékenység nem tartozik szigorúan a tartalommarketing témakörébe, bár sok az átfedés.” Forrás: DIMSZ Tartalommarketing Kisokos

Pályázatban elvárt információk:

- pályázati adatlap a tartalommarketing tevékenység leírásával; (megnevezés, cél, célcsoport, csatorna, időpont, források stb.)

- megjelenések bemutatása;

- a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film; kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.)

- további információk elérhetősége pl. honlap

Értékelési szempontok:

-       célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása,

-       koncepcionalitás, integráltság

-       kreativitás, unikalitás

-       a tartalommarketing előállítási írott és íratlan szabályainak való megfelelés,

-       marketing eszközök cél- és szakszerűsége,

-       célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság

A pályázó szervezet

Tartalommarketing

A megjelölt karakterszámok csak irányadóak.

Csatolmányok

Maximum feltöltési korlát összesen: 25 Mb

Amennyiben ennél nagyobb méretű csatolmányt szeretne küldeni, kérjük ezt küldje meg e-mailben a marketing@marketing.hu email címre, vagy különböző nagyfájl küldő rendszerek segítségével (pl. Wetransfer, Toldacuccot, stb...).