Márkaépítés kategória

A márka összefoglalja egy termék, szervezet akár szolgáltatás arculatát, szlogenjét, logóját és mindazt, amit a fogyasztók, alkalmazottak és egyéb érintettek képzelnek a márkanév hallatán az adott termékről, szolgáltatásról, szervezetről (előnyök, értékek, kultúra, közösség). Ezek pozicionálják a piacon a márka helyzetét, ez ad összehasonlítási alapot a konkurensekkel szemben. Ezekkel a képzelt vagy valós értékekkel lesz több, értékesebb a márka.

Sikeresnek akkor nevezhető a márkaépítés, ha a márkanév meghallása után a potenciális fogyasztók be tudják azonosítani a fogalom mögött levő terméket, szolgáltatást, szervezetet. Eredményes márkaépítésről akkor beszélhetünk, ha a vásárló hajlandó a többletet kifizetve vásárolni, és amikor újra szükséglet lép fel nála, akkor ismét ugyanazt a márkát választja.

Pályázatban elvárt információk:

- pályázati adatlap a márkaépítő tevékenység leírásával; (megnevezés, cél, célcsoport, csatorna, időpont, költségek, stb.)

- megjelenések bemutatása;

- a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang, stb.)

- további információk elérhetősége pl. honlap

Értékelési szempontok:

-       célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása,

-       koncepcionalitás, integráltság

-       kreativitás, unikalitás

-       a márkaépítés írott és íratlan szabályainak való megfelelés,

-       marketing eszközök cél- és szakszerűsége,

-       célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság

A pályázó szervezet

Márkaépítés

A megjelölt karakterszámok csak irányadóak.

Csatolmányok

Maximum feltöltési korlát összesen: 25 Mb

Amennyiben ennél nagyobb méretű csatolmányt szeretne küldeni, kérjük ezt küldje meg e-mailben a marketing@marketing.hu email címre, vagy különböző nagyfájl küldő rendszerek segítségével (pl. Wetransfer, Toldacuccot, stb...).