Kis Költségvetésű integrált kampányok kategória

"Ebben a kategóriában alapvetően az eredményesség és ötletesség a meghatározó. Fontos, hogy a pályázónak limitált pénzből, hogyan sikerült elérnie a célközönségét úgy, hogy mindeközben nagy hatékonysággal tudta növelni az értékesítést. Kerüljön bemutatásra, hogy mi volt az az ötlet, az a kreatív megoldás, ami ellensúlyozta a pénzügyi források korlátját."

Bohnné Keleti Katalin, Argumentum Marketing Tanácsadó Kft., ügyvezető igazgató

 

Pályázatban elvárt információk:

- pályázati adatlap a kis költségvetésű integrált kampány leírásával;

- megjelenések bemutatása; (eDM, közösségi média, ügyfélrendezvények, stb.)

- a kampány költségeinek bemutatása, különös tekintettel arra, hogy a kampány során egy egységnyi ráfordítás mennyi eredményt hozott. Miért gondolja a pályázó, hogy a kampány kis költségvetésű volt?

- a megvalósítást, eredményességet bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film, kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.)

- további információk elérhetősége pl. honlap

Értékelési szempontok:

-       célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása,

-       koncepcionalitás, integráltság

-       kreativitás, unikalitás

-       marketing eszközök cél- és szakszerűsége,

-       célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság

A pályázó szervezet

Kis költségvetésű integrált kampányok megoldás

 

 

 

A megjelölt karakterszámok csak irányadóak.

Csatolmányok

Maximum feltöltési korlát összesen: 25 Mb

Amennyiben ennél nagyobb méretű csatolmányt szeretne küldeni, kérjük ezt küldje meg e-mailben a marketing@marketing.hu email címre, vagy különböző nagyfájl küldő rendszerek segítségével (pl. Wetransfer, Toldacuccot, stb...).