Esemény alapú aktivációk kategória

- az adott cégnél, márkánál, megvalósított esemény/ rendezvényes aktivitás, melynek célja a releváns célcsoportok személyes bevonása, elérése, a személyes márkakontaktus kialakítása, márka- és termékélmény kialakítása, a termékelőnyök közvetlen bemutatása, a pozitív imázs elősegítése és a fogyasztói lojalitás erősítése. Rendezvények széles köre pályázhat: szakmai kiállítások, fesztiválok, kóstoltatás, road-showk, konferenciák, termékbemutatók, eladásösztönző promóciók, sajtótájékoztatók, szalon/üzlet megnyitó stb. vagy vállalati belső rendezvények, csapatépítő tréningek, munkatársak részére szervezett események, stb. egyaránt megjelenhetnek.

Pályázatban elvárt információk:

- pályázati adatlap a rendezvény-esemény leírásával; (megnevezés, cél, célcsoport, helyszín, időpont, szervezők, támogatók, stb.)

- eseményterv, forgatókönyv bemutatása;

- az eseményt kísérő marketingtevékenység bemutatása;

- az esemény megvalósítását, eredményességét bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film; kutatási eredmények, sajtóvisszhang, stb.)

- további információk elérhetősége pl. honlap

Értékelési szempontok:

- célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása, esemény relevancia

- koncepcionalitás, integráltság a marketingkommunikáció egészébe

- kreativitás, unikalitás, brandélmény elérése

- marketing eszközök cél- és szakszerűsége,

- eseménycélok elérése, költséghatékonyság

A pályázó szervezet

Esemény alapú aktivációk kategória

 

 

 

A megjelölt karakterszámok csak irányadóak.

Csatolmányok

Maximum feltöltési korlát összesen: 25 Mb

Amennyiben ennél nagyobb méretű csatolmányt szeretne küldeni, kérjük ezt küldje meg e-mailben a marketing@marketing.hu email címre, vagy különböző nagyfájl küldő rendszerek segítségével (pl. Wetransfer, Toldacuccot, stb...).